Widerøe om VM-sponsing: – Skulle vi tatt avgjørelsen i dag kan det tenkes at vi hadde gjort en annen vurdering Til tross for at mange skygger banen har noen aktører valgt å opptre som annonsører i medienes VM-dekning. Likevel vil de ikke assosieres direkte med mesterskapet i Qatar.
TV 2 har mistet to store kommunikasjonsroller på to uker – Vi skal naturlig nok først finner en erstatter for Willand og vi vil ikke haste denne prosessen. Vi skal finne riktig profiler, sier sjefredaktør og administrerende direktør i TV 2, Olav T. Sandnes.
Sarah C.J. Willand slutter i TV 2: – Det var bare snakk om tid Gir seg i jobben som direktør for markedsføring, organisasjon og kommunikasjon, for å bli administrerende direktør i Cappelen Damm.
TV 2 har styrket kommunikasjonsteamet Hadde 135 søkere til stillingen, landet til slutt på en av de interne søkerne.
Kommunikasjonssjefen i TV 2 var på Utøya 22. juli: – Jeg ville bare ringe hjem og si at slutten på livet var kommet Tor-Martin Torbergsen forteller om de traumatiske timene på Utøya, og hvordan det har preget livet hans i ettertid.